Realitná kancelária

Výsledky vyhľadávania
pridané Estate Union na 24 júla, 2020
0

REALITNÁ KANCELÁRIA BRATISLAVA – AKO SI VYBRAŤ SPRÁVNU? 

Realitných kancelárií je v Bratislave a okolí veľa. Ako si vybrať tu správnu? Pri predaji nehnuteľnosti hrá realitná kancelária kľúčovú úlohu. Realitné kancelárie ponúkajú nehnuteľnosť, propagujú ju na svojich stránkach, realitných portáloch, sociálnych sieťach a pomáhajú klientovi zorientovať sa vo svete realít. Najlepšia realitná kancelária zabezpečí, aby obchod prebehol jednoducho a ľahko za vyššiu cenu ako predávajúci očakáva. Zároveň sa postará o všetky náležitosti, ktoré z neho vyplývajú, často i vrátane znaleckého posudku. Ako by však mal prebiehať váš výber? 

Na začiatku nie je vôbec zlým nápadom zamerať sa na prieskum, v ktorom hrá podstatnú úlohu prezentácia realitnej kancelárie i jej povesť na trhu. Všetky tieto informácie môžete zistiť prostredníctvom odporúčaní či negatívnych recenzií a postoju realitnej kancelárie k nim. Všetky tieto informácie vám budú vedieť poskytnúť ucelený obraz o danej realitnej kancelárii. 

 

Ako si vybrať realitnú kanceláriu v Bratislave

Súčasťou vášho rozhodovania by malo byť i osobné stretnutie s danou kanceláriou skôr ako s nimi uzatvoríte záväznú zmluvu o spolupráci. Počas tohto stretnutia môžete zistiť, čo všetko daná realitná kancelária ponúka, aké výhody plynú pre vás a k čomu sa zaväzuje. Potrebné je tiež prerokovať výšku provízie, ktorú za služby zaplatíte. Žiadna seriózna realitná kancelária nebude od vás svoju províziu žiadať skôr, ako nebude nehnuteľnosť prevedená na nového vlastníka a vám nebudú vyplatené peniaze plynúce z predaja. 

Dôležitým faktorom, na ktorý je potrebné sa zamerať je spôsob ako realitná kancelária prezentuje nehnuteľnosti – video prehliadka a kvalitné fotografie rozhodujú o fakte, či bude vaša nehnuteľnosť predaná podľa vašich predstáv a za vyššiu cenu. Výhodou je, ak má vaša vybraná realitná kancelária vo svojej aktuálnej ponuke menej nehnuteľností. Získavate tým istotu, že sa predaju vašej nehnuteľnosti venuje naplno a so stopercentnou pozornosťou.  Je naozaj dôležité, aby ste boli so svojou realitnou kanceláriou spokojní a preto si pri samotnom výbere doprajte čas na rozhodnutie, ktoré vás môže ovplyvniť vo viacerých smeroch. 

 

Kvalitná prezentácia realitnou kanceláriu v Bratislave

Klasická realitka často podceňuje kvalitnú prezentáciu nehnuteľnosti pri jej predaji. Často je to aj chyba majiteľov nehnuteľnosti, vďaka ktorej sa oberajú o tisícky euro pri jej predaji.
 
Kvalitná prezentácia si vyžaduje čas, vynaložené finančné prostriedky a energiu. Realitná kancelária investuje do takejto prezentácie predávanej nehnuteľnosti. Z daného dôvodu potrebuje na predaj nehnuteľnosti exkluzívne výhradne právo.
 
Iba tak sa im vynaložené investície do prezentácie predávanej nehnuteľnosti vrátia. Majeiteľ predávanej nehnuteľnosti získa jedinečné postavenie na trhu. Odlíši sa od konkurencie. Predávaná nehnuteľnosť je atraktívna, pôsobí exkluzívne a navodzuje v kupujúcom túžbu kupovať.
 
Toto často majitelia predávanej nehnuteľnosti podcenia a sami sa oberajú o svoje peniaze. Dobre prezentovaná nehnuteľnosť priláka viac záujemcov a získa cca 6% viac z predaja.  
 
Realitky v Bratislave často tvrdia majiteľom predávaných nehnuteľností, že na prezentácii nezáleží. Takýmto realitkám ide hlavne o províziu a nehľadia na majiteľa predávanej nehnuteľnosti.
 
Opak je pravdou. Majitelia predávaných nehnuteľností s kvalitnou prezentáciou predajú za viac a kratšiu dobu. Ak je celá prezentácia podporená reklamnou kampaňou aj mimo realitných portálov, majiteľ predávanej nehnuteľností získa podstatne väčšie množstvo záujemcov. 
 
 

Realitná kancelária Bratislava

Osah kvalitnej prezentácie nehnuteľnosti:

1. Príprava nehnuteľnosti 

2. Kavalitné fotografie

3. Video prehliadka 

4. 3D vizualizácia

5. Vlastná webová stránka

6. Pôdorys

7. Texty

8. Marketing

 

 

1. Príprava nehnuteľnosti na predaj 

 
Pred predajom nehnuteľnosti treba venovať veľkú pozornosť jej stavu. Predávane nehnuteľnosti je ideálne vymaľovať na neutrálnu bielu farbu, opraviť všetky prakliny na omietky, fugy na parketách, vymeniť všetky nefunkčné veci ako žiarovky, vypínače, kľučky na dverách a oknách, opraviť nefunkčné žalúzie. Odstrániť všetky osobné veci, fotografie, magnetky z chladničky, kresby od detí. Zútulniť interiér vhodnými doplnkami, vankúše, kvety, uteráky v kúpeľni. Navodiť príjemnú atmosféru.
 

2. Kvalitné fotografie

 
Pripravenú nehnuteľnosť na predaj zachyťte na kvalitných fotografiách, ktoré zobrazia celú šírku jednotlivých miestností a priestorov predávanej nehnuteľnosti. Jej plnú krásu, čírosť a svetlosť. Kvalitné fotografie pri predaji nehnuteľnosti evokujú v kupujúcom pocit atraktívnosti a túžbu bývať v danej nehnuteľnosti.

 

3. Video prehliadka

 
Video prehliadka, krátky film prezentujúci predávané nehnuteľnosti zväčšia niekoľkonásobne záujem o nehnuteľnosť. Video prehliadka zachytí atmosféru v predávanej nehnuteľnosti, jej okolia, občianskej vybavenosti a dostupnosti. Vďaka video prehliadke si kupujúci vytvorí vzťah a záujem o danú nehnuteľnosť, v jeho podvedomí vznikne túžba bývať v danej nehnuteľnosti. Na reálnu obhliadku ide rozhodnutý kupovať. Video prehliadka šetrí čas predávajúcim i kupujúcim.  

 

4. 3D vizualizácia 

3D vizualizácia. Realitka, ktorá ponúka svojim klientom 3D vizualzácie patri medzi tie najlepšie a najmodernejšie realitné kancelárie. Vďaka 3D vizalizácii nehuteľnosti môže potenciálny kupujúci prechádzať opakovane koľko bude chcieť v predávanej nehuteľnosti. Pozrieť si jej dispozíciu, nazrieť do všetkých zákuti, nasať atmosféru bývania.  Pradávajúci získa väčšie množstvo záujemcov.

 

5. Vlastná webová stránka

Nie je nič lepšie, ako pri predaji nehnuteľnosti vytvoriť na jej predaj vlastnú webovú stránku. Predávané nehnuteľnosti získajú atraktívnosť a exkluzívnosť. Získajú väčšiu pozornosť potenciálnych kupujúcich. Nehnuteľnosti prezentované vlastnou webovou stránkou získa lepšie postavenie na trhu, odlíši sa od konkurencie.  
 

6. Pôdorys 

 
Dobre viditeľná dispozícia predávanej nehnuteľnosti pomôže kupujúcim získať lepšiu predstavu a priestore a jeho využití. Možnosť zariadiť daný priestor nábytkom a doplnkami. Kupujúci si vie lepšie predstaviť bývanie v predávanej nehnuteľnosti.
 

7. Texty

 
Texty pri predávanej nehnuteľnosti opíšu všetky jej výhody, dispozíciu, lokalitu a stav. V texte môžete dobre popísať nehnuteľnosť, každý jej detail, ktorý môže byť tým rozhodujúcim pre predaj.Kupujúcich zaujíma, čo sa v danej lokalite nachádza, aký život v nej môžu očakávať. V akom stave je daná nehnuteľnosť. Akú má dispozíciu.
 

8. Marketing

 
Dobrá realitná kancelária zabezpečí kompletný marketing na predávanú nehnuteľnosť. Zabezpečí aby bola predávaná nehnuteľnosť  prezentovaná aj mimo realitných portálov. Nehnuteľnosti tak získajú konkurenčnú výhodu. Uvidia ich aj ľudia, ktorí zatiaľ aktívne nehnuteľnosti nehľadajú no už rozmýšľajú nad ich kúpou.  
 
 
 
Dobré realitné kancelárie vedia zabezpečiť kvalitnú prezentáciu predávanej nehnuteľnosti. Pomôžu tak majiteľom získať viac z predaja nehnuteľnosti. Nepodceňte, teda prezentáciu svojej často jedinej nehnuteľnosti a získajte viac z jej predaja. 
 
 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Potrebujete predať,  prenajať nehnuteľnosť? Vyplňte formulár a budeme Vás kontaktovať.

realitný maklér
[supsystic-form id=12]

 

Realitná kancelária Bratislava

Zanechať Odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená

Porovnaj zoznamy